nummer fjorton

Psykologen ringde nyss, jag ska dit nästa torsdag. Tack och lov för det, mitt tålamod har redan börjat tryta...jag har alltid varit otålig, men att invänta den hjälp man behöver för att ta sig ut ur sitt mentala fängelse är allt annat än avslappnat. Jag vet att samtalsterapi kommer hjälpa, jag vet att det kommer kännas lättare inombords men också mycket som kommer komma upp till ytan. Så har det varit alla andra gånger jag har pratat med någon terapeut och jag vet att det oftast är den där lilla knuffen som får mig att se något annorlunda som gör skillnad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thespotlessmind.blogg.se

En blogg från 2014 om psykisk ohälsa och att återhämta sig från sexuella övergrepp.

RSS 2.0