tjugotredje inlägget

Igår tog jag en halv sömntablett så idag är jag seg. Ändå sov jag inte jättebra så tror jag ska slopa sömntabletterna helt faktiskt. Att vara superseg dagen efter är inte optimalt, det förskjuter ju bara tröttheten och det är svårt att känna sig utvilad.
 
Imorgon ska jag tillbaka till psykologen och jag inser att jag inte klarar av det han har bett mig om...jag pallar inte att skriva ner något om händelserna, det går bara inte. Jag tror inte att jag är redo, att jag inte är där än helt enkelt. Men jag vet inte, det kan ju bara vara fjanteri också... :/ så himla svårt att veta. Men jag tror att jag ska försöka sluta tänka att jag måste göra det nu och så får vi prata mer om det imorgon. Det får ta den tid det tar - jag håller på att lära mig vad tålamod innebär.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thespotlessmind.blogg.se

En blogg från 2014 om psykisk ohälsa och att återhämta sig från sexuella övergrepp.

RSS 2.0