sjätte inlägget

Det finns så mycket i livet att vara tacksam för.
 
Våren är på väg, jag har underbara vänner och en fin familj, världens vackraste sambo, hund på väg, jag är någorlunda frisk, älskar musiken och lär mig så mycket om mig själv. Och jag är verkligen tacksam! Därför känns det liksom extra knäppt de dagar jag känner mig olycklig - jag har det ju så bra!! Men, det förflutna är det som påverkar och det kommer kanske aldrig att försvinna helt. Fast jag tror att det kan bli bättre, jag tror på att den här sjuka delen av mig ska få bli frisk. Men jag behöver hjälp, jag kan och orkar inte själv.
 
"Blessed are the forgetful..."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thespotlessmind.blogg.se

En blogg från 2014 om psykisk ohälsa och att återhämta sig från sexuella övergrepp.

RSS 2.0